
ערב גיבוש והוקרה סניף בקעת אונו
השבוע נערך ערב גיבוש והוקרה מושקע ומיוחד עבור מתנדבי סניף בקעת אונו, כהצדעה לפועלם המסור למען הקהילה לאורך כל השנה וכחלק מפתיחת אירועי הקיץ
המתנדבים נהנו מארוחת בשרים עשירה וחגיגית, משחקים מאתגרים וחוויות מהשטח
מהנהלת הסניף נמסר : “הכוח של הסניף טמון באנשים שלו – ומערב זה יצאנו מלוכדים, חזקים וחדורי מוטיבציה להמשך העשייה הברוכה.”
תודה עמוקה נתונה למחלקת אירועים על הפקת ערב למופת, ותודה מיוחדת לראשי הצוותים על הובלת הערב, תודה לאגף לוגיסטיקה על הארגון הלוגיסטי וארוחת ערב בשרית משובחת
תודה רבה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת המתנדבים והתפעול על היוזמה, הליווי, הדחיפה, התמיכה הרציפה, מתן המעטפת לתפעול הסניף וכל הדאגה למען המתנדבים והמשפחות ולתפעול הסניף
תודה להנהלת הסניף, לראש הסניף יובל שלפמן, לסגנו צח תקומי, ולבעלי התפקידים בסניף על התפעול השוטף וארגון האירוע





