
השבוע התקיים מפגש עבודה מקצועי של בעלי התפקידים מסניף רמת בית שמש, בהשתתפות הנהלת הסניף וצוותי הניהול, כחלק מתהליך מתמשך לחיזוק מערך הפעילות, שיפור התיאום והעמקת שיתופי הפעולה.
במהלך המפגש נסקרו הישגי התקופה האחרונה, נדונו אתגרים מרכזיים העומדים בפני המערכת, והוצגו יעדים ותוכניות עבודה להמשך הדרך לשנת 2026
הדגש ניתן על חיזוק המענה המקצועי, שיפור השירות והמשך פיתוח הצוותים בשטח.
הנהלת הסניף הביעה הערכה רבה לפעילות המסורה של בעלי התפקידים ולתרומתם המשמעותית לקידום העשייה, וציינה כי שיתופי פעולה מסוג זה הם מרכיב מרכזי בהצלחת הסניף ובהמשך הצמיחה.
המפגש ננעל ברוח חיובית ותחושת שליחות משותפת, מתוך מחויבות להמשך עשייה מקצועית, אחראית ומסורה לטובת הציבור.
תודה רבה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת המתנדבים והתפעול, על היוזמה, הליווי, הדחיפה, התמיכה הרציפה, מתן המעטפת לתפעול הסניף וכל הדאגה למען המתנדבים והמשפחות ולתפעול הסניף
תודה להנהלת הסניף, לראש הסניף מוטי הרוש, לסגנו מנחם זילברברג, ולבעלי התפקידים בסניף, על כל ההשקעה בסניף ובמתנדבים במהלך כל השנה ובתפעול השוטף



