
ביום ראשון כ”ג אייר, התקיימה עלייה לקברו של המתנדב היקר אפרים גדסי ז”ל בבית עלמין הר המנוחות
ראש הסניף, מתנדבים ונציגי חטיבת המתנדבים והתפעול השתתפו באירוע לצד בני המשפחה ומוקירי זכרו
במסגרת פרויקט “נזכור ולא נשכח” נציגי איחוד הצלה הביאו לבית העלמין נרות נשמה ממותגים עם שמו לע”נ. וכן חולקו מאפים ושתיה לאמירת ברכות לעילוי נשמתו
יהי זכרו ברוך
ת.נ.צ.ב.ה
נזכור ולא נשכח – אגף פיתוח
חטיבת מתנדבים ותפעול



