
ביום חמישי 18.12, נפגשו מתנדבי סניף באקה זמר גת היקרים ובני/בנות זוגם, לערב ההוקרה השנתי
זה היה ערב של תודה והוקרה לכל מי שמקדיש מזמנו וממרצו לעשייה ולנתינה, ולכל מי שעומד מאחורי העשייה הזו – כתף תומכת ושותפה לדרך.
הערב כלל מילים מרגשות, רגעי הוקרה, שמחה והתרגשות, ואווירה שהזכירה לכולנו כי הכוח האמיתי שלנו נמצא באנשים ובמשפחה שתומכת בהם.
תודה רבה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת המתנדבים והתפעול על היוזמה, הליווי, הדחיפה, התמיכה הרציפה, מתן המעטפת לתפעול הסניף וכל הדאגה למען המתנדבים והמשפחות ולתפעול הסניף
תודה להנהלת הסניף, לראש הסניף מוחמד גנאימה, ולבעלי התפקידים בסניף, על כל ההשקעה בסניף ובמתנדבים במהלך כל השנה ובפרט בארגון אירוע זה








