
ביום ראשון בערב התכנסו מתנדבים ומתנדבות מסניפי בית שמש רמב”ש – לביא שנתנו סיוע רפואי בזירה הקשה בעיר למפגש חוסן – מעגל איוורור ושיח.
תודות מקרב לב: ללייזר היימן סמנכ”ל ורח”ט מתנדבים ותפעול
שנכח והשתתף במפגש
תודה למנהל יחידת חוסן אוריאל בלמס
למנהלת המקצועית של היחידה – הדס רוחם, וליד ימינה בתיה וידבסקי
לחטיבת רפואה על תפעול ותכלול ההזנקות ושיבוץ המנחים
להנהלת סניף רמב”ש שסייעו רבות בקידום המפגש ובאיתור מרחב מוגן במתנ”ס דורות
תודה למנהלת המתנ”ס הגב’ הדסה רוב
תודה לצוות המנחים מרדכי פרידמן, שגם פיקד כחוסן 10..
לד”ר ג’ניפר מאלץ, לד”ר שולמית פולק לאהרן הופנר
תודה לרכזי החוסן בסניפים מרדכי פרידמן – רמב”ש רחל הולצר – לביא
תודה לדניאל שור פראמדיק אזורי סניף רמת בית שמש
וכמובן, לכונני החוסן הסניפיים ומחוץ לסניף שסייעו רבות ובמסירות בזירה הקשה באופן יוצא מגדר הרגיל
ביחד – אנחנו חזקים יותר
