
צוותי אגף תפעול הגיעו השבוע ליישוב רהט עם רכב מרכז ציוד נייד לרענון הציוד הרפואי למתנדבי הסניף עשרות הכוננים התכנסו ובצעו יחד עם צוותי אגף תפעול עשרות בדיקות והשלמת ציוד לתיקים ולמכשירי הדפי׳.
מתנדבי סניף רהט נהנו משירות אישי ומהיר ופינוק בסיום הבדיקה.
תודה רבה למנהל מרכז הציוד המסור חליל וכילי
תודה גם ל גאבר אבו געפר ראש הסניף ולסגנו שאפיק אלעוברה ולבעלי התפקידים ולכל המתנדבים על המסירות וההשקעה למען הצלת חיים.
תודה לצוותי אגף תפעול – חטיבת מתנדבים ותפעול, למנהל האגף יהודה ישכיל, לגרשי קלצקין ואבריימי כפיף על העבודה המקצועית והיעילה בשוטף ובביצוע השלמת הציוד.


