
השבוע התקיים מפגש למתנדבי סניף כפר חב”ד ושדות דן בבית המתנדב באחיעזר
בנוסף, השתתפו במפגש גם חניכים העומדים לפני סיום קורס חובשים והצטרפות למשפחת הסניף
המתנדבים התיישבו לארוחת על האש עשירה ומפנקת.
במהלך הערב נשמעו דברי ברכה ועידוד להמשך הפעילות מצילת החיים של המתנדבים
תודה רבה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת המתנדבים והתפעול, ללייזר היימן, סמנכ”ל וראש החטיבה, ולצביקה רובין, מנהל אגף מתנדבים, על היוזמה, הליווי, הדחיפה, התמיכה הרציפה, מתן המעטפת לתפעול הסניף וכל הדאגה למען המתנדבים והמשפחות ולתפעול הסניף
תודה להנהלת הסניף, לראש הסניף חיים פרידמן, לסגנו ישראל אברהם, ולבעלי התפקידים בסניף, על כל ההשקעה בסניף ובמתנדבים במהלך כל השנה ובפרט בארגון המפגש



