
השבוע התקיים באולמי “אודל” בפתח תקווה ערב הוקרה מיוחד לנהגים מיחידת “כח הצלה”, בהשתתפות בכירים מהארגון. הערב נועד להוקיר את פעילותם המסורה והמסורה של הנהגים, שמגיעים לקריאות חירום במהירות ובמסירות רבה.
כיבדו בנוכחותם: לייזר היימן, סמנכ”ל וראש חטיבת מתנדבים ותפעול, מאור נחום מנהל תחבורה מבצעים, ומנהל אגף פיתוח אריאל בן דוד.
במהל הערב נהנו המתנדבים מארוחה עשירה ומפנקת, וכן התקיימה חלוקת תעודות הוקרה לנהגים המסורים על תרומתם יוצאת הדופן להצלת חיים.
הערב כלל גם חגיגת יום הולדת למאור נחום, שמלווה ברגעים אישיים וחמים עם צוות הנהגים. בנוסף, נהנו המשתתפים ממופע על חושי מרתק, שהוסיף חוויה ייחודית ומהנה לאווירת הערב.
האירוע חיזק את הקשר בין הנהגים לבין הנהלת הארגון, והדגיש את הערך הרב של העבודה המשותפת להצלת חיים.
תודה רבה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת המבצעים על ההשקעה וכל הדאגה למען הנהגים מיחידת כח הצלה
לרח”ט מבצעים גלעד סלומון, למנהל אגף מבצעים שי אביצדק, ולמנהל מחלקת תחבורה מבצעית מאור נחום
תודה למנהל יחידת ‘כח הצלה’ שימשי גרוסברגר סגנו ישראל אלתר ורכז היחידה הארצי בנצי שפיצר על כל ההשקה במתנדבים וביחידה, בתפעול השוטף ובארגון האירוע

