
הרמת כוסית מרגשת למתנדבי “איחוד הצלה” באר שבע
גם בצל המלחמה והאתגרים הביטחוניים, בסניף באר שבע של “איחוד הצלה” לא מוותרים על המסורת. השבוע, התקיים ערב גיבוש והוקרה מיוחד במרחב המוגן של הסניף, בהשתתפות עשרות מתנדבים ומתנדבות שלקחו פסק זמן מהפעילות המבצעית לטובת רגע של אחדות והיערכות להמשך.
במהלך הערב נשאו דברים דמויות המפתח המלוות את הסניף:
ראש הסניף, אליה טובול, בירך את המתנדבים וציין כי המענה המקצועי שלהם בשטח הוא עמוד התווך של הביטחון הרפואי בעיר.
רב הסניף, הרה”ג גד רווח שליט”א, חיזק את המשתתפים בדברי תורה על ערך הכרת הטוב והדגיש את חשיבות השמירה על כללי המיגון בזמן פעילות.
אורח הכבוד, מ”פ יחידת רם בפיקוד העורף, אלכס קפלן, שיתף בהתרשמותו מהמוכנות המשותפת: “נחשפתי לעוצמת היכולות והמסירות של הצוותים, שיתוף הפעולה בינינו קריטי לביטחון הציבור”.
שיאו של הערב נרשם בחלוקת שי חגיגי ויוקרתי למתנדבים: מכשיר חשמלי מיוחד לבית לצד סט מגבות איכותי, כהוקרה על פועלם וכהכנה לחג הקרב.
בנוסף, הוענקה למתנדבים תשורה אישית ומרגשת מטעם הנהלת הארגון: ספרו החדש של נשיא “איחוד הצלה”, אלי ביר. הספר מגולל את סיפור הקמת הארגון מראשיתו, ובחלקו השני מביא את עדויות הגבורה והטיפול המסור של המתנדבים באירועי ה-7 באוקטובר ובמלחמת “חרבות ברזל”.
מהנהלת הסניף נמסר: “אנו מודים לנשיא הארגון ולהנהלה הארצית על התמיכה, ולמתנדבים היקרים שלנו שנותנים את הנשמה בכל קריאה. המנוע שמאפשר לנו להמשיך ולהציל חיים הוא הגיבוש והחוסן שאנו בונים כאן יחד, גם תחת אש”.





