
בליל שישי האחרון, פסח שני, התקיים ערב גיבוש למתנדבי כח הצלה ממחוז ירושלים, בגג בית איחוד הצלה בירושלים.
המתנדבים נהנו מארוחת ליל שישי עשירה, וכמו כן נערכו לקראת אבטחת הענק של מעמד ההדלקה המרכזית בירושלים.
המפגש התקיים בהשתתפות סמנכ״ל וראש חטיבת מתנדבים ותפעול לייזר היימן, סגן מנהל אגף הלכה הרב דוד דישי, הרב עקיבא בנדיקט, בנצי שפיצר רכז ארצי יחידת כח הצלה, נחמן טובול – דובר איחוד הצלה אונליין, וראש סניף ירושלים ציון שלום סננס,
במהלך המפגש נשמעו דברי ברכה, הערכה, עידוד להמשך הפעילות והיערכות לקראת ל”ג בעומר.
תודה רבה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת המתנדבים והתפעול, ולהנהלת יחידת כח הצלה, לשמשי גרוסברג ראש יחידת כח הצלה ובנצי שפיצר על היוזמה, הליווי, הדחיפה, התמיכה הרציפה, מתן המעטפת לתפעול הסניף וכל הדאגה למען המתנדבים והמשפחות ולתפעול הסניף


