
בליל שישי האחרון התקיים מפגש מתנדבי “כח הצלה” בשילוב שמחת השבע ברכות לבתו של סגן ראש סניף בני ברק וסגן ראש יחידת כח הצלה ישראל אלתר, באולמי “עטרת שיינדל”.
במעמד השתתפו עשרות ממתנדבי הסניף, רבנים ואישי ציבור, בהם: רב איחוד הצלה הגאון רבי אברהם ישעיהו קרליץ שליט״א, רב ארגון ׳הצלה׳ הגאון רבי דניאל שטרן שליט״א, משנה למנכ״ל איחוד הצלה אלי פולק, ראש עיריית בני ברק הרב חנוך זייברט, מ״מ ראש העיר הרב מנחם שפירא וסגן ראש העיר הרב גדליה סילמן.
ראש הסניף, אפי פלדמן, בירך את בעלי השמחה והזמין את ראש העיר לשאת דברי ברכה. בדבריו, שיבח ראש העיר את מתנדבי איחוד הצלה על פועלם המסור להצלת חיי אדם, תוך הקפדה מלאה על ההלכה ושילוב זמינות מיידית למען התושבים עם חיי משפחה. עוד קישר בין שמחת הקמת בית נאמן בישראל לבין הצלת אלפי בתים וחיים בפעילותם היומיומית של המתנדבים.
רגע מרגש במיוחד נרשם כאשר הניצול הרב יהושע זילברברג שיתף את המשתתפים בסיפור הצלת חייו – פעמיים – לאחר שעבר החייאות ממושכות. בדבריו הודה למתנדבים מוישי קרויזר, נחמן צבי פריד ומאיר חשין שהיו השליחים להצלתו והוקיר את כלל מתנדבי הסניף על מסירותם היומיומית להצלת חיי תושבי העיר.
במרכז הערב התקיים טקס חלוקת 15 מכשירי דפיברילטור (בעברית: מפעם – מכשיר למתן שוק חשמלי) חדשים למתנדבים פעילים וכן חולקו תעודות סיום קורס חוס״ן (עזרה ראשונה נפשית) לכ־25 מתנדבים. את חלוקת המפעמים הוביל המשנה למנכ״ל אלי פולק, שהביע הערכה עמוקה לפעילות הסניף ואת תעודות החוס״ן העניק מדריך הקורס הרב ישראל קונופניצקי, אשר שיבח את המתנדבים על נכונותם להעניק סיוע נפשי מקצועי במקרי חירום – נוסף על המענה הרפואי המהיר.
האירוע נחתם באווירה מרוממת, והמתנדבים שבו לבתיהם חדורי שליחות וכוחות מחודשים – להמשך הצלת חיים במסירות, במקצועיות ובמהירות
תודה רבה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת המתנדבים והתפעול, על היוזמה, הליווי, הדחיפה, התמיכה הרציפה, מתן המעטפת לתפעול הסניף וכל הדאגה למען המתנדבים והמשפחות ולתפעול הסניף
תודה להנהלת הסניף, לראש הסניף אפי פלדמן, לסגנו ישראל אלתר, ולבעלי התפקידים בסניף, על כל ההשקעה בסניף ובמתנדבים במהלך כל השנה ובפרט בארגון האירוע הנוכחי








