
השבוע התקיים התכנסו מתנדבי סניף אשקלון והחוף בבית המתנדב לגיבוש חודשי
במהלך המפגש התקיימה ארוחת ערב עשירה, וחולקו מתנות למצטייני החודש ולמצטייני התיעוד.
כי במהלך הערב נישאו דברי ברכה ועידוד להמשך הפעילות מצילת החיים של המתנדבים
תודה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת מתנדבים ותפעול, על הליווי והתמיכה הרציפה
תודה להנהלת הסניף, לראש הסניף מיכאל ראשיד, לסגנו שמואל איפרגן, ולבעלי התפקידים בסניף, על כל ההשקעה בסניף ובמתנדבים במהלך כל השנה בתפעול השוטף ובארגון המפגש






