
גיבוש צוות נשים – סניף רמת בית שמש
במוצ”ש האחרון, התקיים ערב גיבוש מיוחד ומרומם לצוות נשים של סניף רמת בית שמש.
הערב נערך באווירה חמה ומחברת, מתוך מטרה לחזק את הקשר בין המתנדבות ולהעמיק את תחושת השותפות והשליחות המשותפת.
במהלך הערב נהנו המשתתפות מבר חלבי עשיר ומכובד, לצד תוכן משמעותי וסדנה שהועברה על ידי המתנדבת זהבית פרנק. הסדנה המגבשת שתרמה לחיבור פנימי בין הצוות ולחיזוק רוח ההתנדבות.
תודה מיוחדת לליבי אלתר ראש צוות נשים על ההובלה, המסירות והעשייה המתמשכת למען המתנדבות והסניף כולו.
תודה רבה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת המתנדבים והתפעול, על היוזמה, הליווי, הדחיפה, התמיכה הרציפה, מתן המעטפת לתפעול הסניף וכל הדאגה למען המתנדבים והמשפחות ולתפעול הסניף
תודה מיוחדת לליבי אלתר ראש צוות נשים על ההובלה, המסירות והעשייה המתמשכת למען המתנדבות והסניף כולו.
תודה להנהלת הסניף, לראש הסניף מוטי הרוש, לסגנו מנחם זילברברג, ולבעלי התפקידים בסניף, על כל ההשקעה בסניף ובמתנדבים במהלך כל השנה ובתפעול השוטף




