
ערב גיבוש והוקרה זוגי למתנדבי סניף זכרון יעקב–פרדס חנה
השבוע התקיים ערב מרגש של גיבוש והוקרה למתנדבי סניף זכרון יעק-פרדס חנה, ולבני ובנות זוגם במלון עדן אין
הערב היה מושקע במיוחד, עם אוכל עשיר ומגוון, אווירה חמימה ותוכנית “קליקרים” ייחודית שהוקדשה כולה לפעילות המרשימה של הסניף לאורך כל השנה
במהלך הערב חולקו דפיברילטורים ותעודות הצטיינות ונערכו הגרלות נושאות פרסים
כיבדו בנוכחותם: סמנכ”ל וראש חטיבת מתנדבים ותפעול לייזר היימן, וראש מועצת זכרון יעקב מר אלי אבוטבול שבירכו בחום את מתנדבי הסניף על פועלם למען הצלת חיים
תודה עצומה לנשיא הארגון אלי ביר למנכ”ל הארגון פרוסור אהוד דודסון, ולכל הסמנכ”לים על התמיכה, המסירות והלב
תודה רבה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת המתנדבים והתפעול, על היוזמה, הליווי, הדחיפה, התמיכה הרציפה, מתן המעטפת לתפעול הסניף וכל הדאגה למען המתנדבים והמשפחות ולתפעול הסניף
תודה ענקית ללייזר היימן שהגיע לחבק אותנו מקרוב, להעריך ולכבד את המתנדבים
תודה גדולה למויישי לנדסמן, לאביחי בן הרוש, ולצוות הלוגיסטי בראשות דניאל על הדאגה לכל פרט ופרט
תודה להנהלת הסניף, לראש הסניף מיכאל כהן, לסגנו אברהם גליק ולבעלי התפקידים בסניף, על כל ההשקעה בסניף ובמתנדבים במהלך כל השנה ובפרט בארגון האירוע הנוכחי











