
ביום שלישי השבוע התכנסו מתנדבים מסניף לביא שנתנו סיוע רפואי בזירה הקשה בעיר למפגש חוסן – מעגל איוורור ושיח.
הנחו את המפגש: ד”ר שולמית פולק ואהרן הופנר
תודה מקרב לב:
תודה להנהלת הסניף שסייעה בקידום המפגש ובאיתור מרחב מוגן, ולראש הסניף דודו עמר שנכח והשתתף לרכזת החוסן בסניף – רחל הולצר
תודה לכונני החוסן מהסניף שסייעו רבות ובמסירות בזירה הקשה באופן יוצא מגדר הרגיל
תודה לד”ר ג’ניפר מאלץ רכזת חוסן פנימי על העזרה הרבה בקידום המפגש
תודה לצוותי יחידת חוסן – חטיבת מתנדבים ותפעול ולראש היחידה אוריאל בלמס על התפעול השוטף וארגון המפגש
