
השבוע התקיים תרגיל חירום במועצה המקומית בית דגן, המדמה תרחיש של נפילת טיל על בית מגורים. התרגיל נערך בשיתוף פעולה של מועצת בית דגן , צוותי פיקוד העורף, כבאות והצלה לישראל, משטרת ישראל, ומתנדבי איחוד הצלה בקעת אונו, במטרה לתרגל מוכנות, תיאום ושיתוף פעולה בין כלל הגורמים בשטח.
במהלך התרגיל תורגלו פעולות חילוץ, הענקת טיפול רפואי ראשוני לנפגעים וניהול הזירה עד להשגת שליטה מלאה על האירוע. תרגילים מסוג זה מהווים חלק חשוב בהיערכות למצבי חירום, ומסייעים לשפר את המענה המהיר והמקצועי למען ביטחון התושבים והצלת חיים.
תודה לכלל המשתתפים והגורמים שלקחו חלק בתרגיל החשוב ופעלו במסירות ובמקצועיות. יחד נמשיך לפעול לחיזוק המוכנות והיכולת לתת מענה מיטבי לכל תרחיש.
תודה רבה להנהלת הסניף, לראש הסניף יובל שלפמן, לסגנו צח תקומי ולבעלי התפקידים בסניף, על ההשקעה בסניף ובמתנדבים במהלך כל השנה, בארגון ובביצוע התרגיל
