השבוע התקיים ערב גיבוש יוקרתי ומפנק במסעדת B2 – לכלל תורני השבת בסניף המקדישים מעצמם ומזמנם מידי שבת בשבת ביציאתם להצלת חיים, גם באמצע התפילה, הקידוש או בסעודת השבת עם המשפחה
כיבדו בהשתתפותם בערב ההוקרה:
הנהלת הסניף
לייזר היימן, סמנכ”ל וראש חטיבת מתנדבים ותפעול
במהלך הערב נשמעו דברי ברכה ועידוד להמשך הפעילות מצילת החיים של המתנדבים
תודה להנהלת הארגון על הכלים, ההדרכה והנגשת היכולת להציל חיים כהלכה מידי שבת וחג.
תודה לאגף ההלכה על השקעה אין סופית במהלך כל השנה, על עידוד ודרבון לקחת תורנות שבת.
תודה רבה להנהלת ראש הסניף שלומי בדיחי, לסגנו יענקי וינברג, ולבעלי התפקידים בסניף, על כל ההשקעה בסניף ובמתנדבים ובארגון האירוע





