ביום שלישי כ”ד בטבת התקיימה עלייה לקברו של חמי ארלנגר ביום ה30 לפטירתו בבית העלמין הצבאי בנתניה, ומשם המשיכו גם לאזכרה בחריש,
נציגי הנהלת הארגון, חטיבת מתנדבים ותפעול, הנהלת ומתנדבי סניף נתניה וחריש השתתפו בעלייה לקברו יחד עם בני משפחתו
במסגרת פרויקט “נזכור ולא נשכח” של איחוד הצלה הביא נציגי חטיבת המתנדבים והתפעול לבית העלמין נרות נשמה ממותגים עם שמו לע”נ. וכן חולקו מאפים ושתיה לאמירת ברכות לעילוי נשמתו
יהי זכרו ברוך
ת.נ.צ.ב.ה
נזכור ולא נשכח – אגף פיתוח
חטיבת מתנדבים ותפעול





