
מתנדבי איחוד הצלה מסניף נווה פסגה השתתפו השבוע בהשתלמות השנתית בנושא מתן אדרנלין במצבי חירום רפואיים, כחלק מתוכנית ההכשרות וההתמקצעות השוטפת של הארגון.
במהלך ההשתלמות רעננו המתנדבים את הידע המקצועי בנושא, למדו על עדכונים ונהלים בתחום, וקיבלו כלים חשובים להתמודדות עם מצבי חירום שבהם נדרש טיפול מהיר ומציל חיים. ההשתלמות כללה הרצאה מקצועית, דיונים מעשירים ושיתוף מניסיונם של המתנדבים מהשטח.
הערב התקיים באווירה נעימה ומגבשת, לצד כיבוד קל, ותרם להעמקת הידע המקצועי ולחיזוק המוכנות המבצעית של המתנדבים.
בסניף נווה פסגה הדגישו כי ההשתלמויות השנתיות מהוות נדבך משמעותי בשמירה על רמת מקצועיות גבוהה ועל כשירותם של המתנדבים, הפועלים מסביב לשעון למען הצלת חיים ומתן מענה רפואי מהיר לתושבי האזור.
תודה למדריך על ההדרכה המקצועית, הסבלנות, ההשקעה והעברת הידע החשוב. כמו כן, תודה מיוחדת לרכז ההשתלמות על הארגון, הליווי והדאגה לכל פרט במהלך ההשתלמות.
תודה רבה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת המתנדבים והתפעול, על היוזמה, הליווי, הדחיפה, התמיכה הרציפה, מתן המעטפת לתפעול הסניף וכל הדאגה למען המתנדבים והמשפחות ולתפעול הסניף, ולאגפי תפעול ורכש על הטיפול במזרקי האדרנלין ועל כל הפעילות המסורה
תודה לאגף רפואה על הדאגה להמשך פעילות מצילת חיים במקצועיות וביעילות
תודה להנהלת הסניף, לראש הסניף חנוך ראם, לסגנו יעקב ישראל, על כל ההשקעה בסניף ובמתנדבים במהלך כל השנה ובפרט בארגון המפגש הנוכחי


