
אירוע ההוקרה השנתי למתנדבי סניף אלעד
השבוע התקיים אירוע ההוקרה השנתי למתנדבי סניף אלעד באולמי “אקסייט” באור יהודה
כיבדו בנוכחותם:
המרא דאתרא, הרב שלמה זלמן גרוסמן שליט”א, מנכ”ל הארגון, פרופסור אהוד דודסון, סמנכ”ל וראש חטיבת מתנדבים ותפעול לייזר היימן, ומנהל אגף מתנדבים צביקה רובין, שנשאו דברי ברכה ועידוד להמשך הפעילות מצילת החיים של המתנדבים
הערב החל בשיעור הקבוע שמקיימים המתנדבים ב “אור החיים”, ולאחר מכן התכנסו המתנדבים לארוחה עשירה ומפנקת
לאחר מכן התקיימה הרצאה מרתקת מאת ד”ר רועי יוזביץ’ בנושא בינה מלאכותית, ולסיום חולקו מכשירי דפיברילטור חדשים, ושי הוקרה לכל משתתף
תודה רבה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת המתנדבים והתפעול, על היוזמה, הליווי, הדחיפה, התמיכה הרציפה, מתן המעטפת לתפעול הסניף וכל הדאגה למען המתנדבים והמשפחות ולתפעול הסניף
תודה להנהלת הסניף, לראש הסניף משה סעדון, לסגניו רפאל אלבז ואשר מושקוביץ, ולבעלי התפקידים בסניף, על כל ההשקעה בסניף ובמתנדבים במהלך כל השנה ובפרט בארגון האירוע הנוכחי








