
השבוע התקיים ערב גיבוש לרוכבים ונהגי האמבולנס של סניף אלעד, כאות הוקרה על המשמרות והפעילות בשנה האחרונה.
המתנדבים יצאו בשיירת רוכבים ורכבים מאלעד לכיוון מושב זכריה, ונהנו מבריכה, מכמה שעות של שקט וגיבוש, וכיבוד בשרי עשיר ומפנק
תודה לראש הסניף משה סעדון, לסגניו רפאל אלבז ואשר מושקוביץ, ולבעלי התפקידים בסניף, על כל ההשקעה בסניף ובמתנדבים במהלך כל השנה ובפרט בארגון המפגש הנוכחי
תודה , לרכזים הסניפיים שהרימו את הפרוייקט, ולצוות הלוגיסטיקה, למנהל מחלקת אירועים אביחי בן הרוש שכמו תמיד ארגנו את ההפקה והאוכל ברמה הכי גבוהה שיש.






