
בליל שישי האחרון, פסח שני, התקיים מפגש גיבוש מיוחד למתנדבי “כח הצלה” מביתר עילית
במהלך המפגש התקיים השיעור השבועי מרב הסניף הגאון רבי ישראל ברזובסקי שליט”א, ולאחריו נהנו המתנדבים מארוחת ליל שישי עשירה ומפנקת.
בסיום המפגש חולק שי לכל המתנדבים
תודה רבה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת המתנדבים והתפעול, ולהנהלת יחידת כח הצלה, לשמשי גרוסברג ראש יחידת כח הצלה ובנצי שפיצר על היוזמה, הליווי, הדחיפה, התמיכה הרציפה, מתן המעטפת לתפעול הסניף וכל הדאגה למען המתנדבים והמשפחות ולתפעול הסניף



