
לאחר כ-8 חודשים אינטנסיביים, השבוע התכנסו הנהלת סניף נהריה-שלומי, מתנדבי הסניף, חניכי קורס חובשים ובני משפחותיהם לטקס סיום מרגש בבית המתנדב של איחוד הצלה בנהריה.
את הטקס הנחה דובר הסניף, רם גוטליב.
הטקס נפתח בסקירה קצרה של פעילות איחוד הצלה ולאחר מכן, מנחם גולדברג, ראש הסניף נשא דברים למסיימי הקורס תוך הדגשת חשיבות הבטיחות שלהם והחזרה הבייתה בשלום לאחר כל מקרה של הצלת חיים.
מטעם הנהלת איחוד הצלה, כיבד אותנו בנוכחותו לייזר היימן, סמנכ”ל וראש חטיבת מתנדבים ותפעול, אשר עובדים ימים כלילות לרווחת המתנדבים בכל הארץ. מר היימן בירך את המתנדבים החדשים ואיחל להם הצלחה בדרכם החדשה.
ישי עפרוני, קב”ט מועצה איזורית מטה אשר, אשר בנו גם היה ממסיימי הקורס, דיבר על החשיבות של המתנדבים ועל העשייה המבורכת והעצומה בייחוד בימים רגישים אלו.
ראש סניף עכו והסביבה, נועם ליפשין בירך את המתנדבים החדשים על הצטרפותם למשפחה הכתומה.
בהמשך, הוזמנו מדריכי הקורס, אריאל גלמן וערן לב האלופים לסכם את הקורס והוענקו להם תעודות הערכה על ידי ראש הסניף וסגנו, אוריאל כהן.
לרכז הקורס, שלומי עוזיאל, הוענקה תעודת הערכה ושי צנוע על פעילותו ותרומתו להצלחת הקורס על ידי לייזר היימן והנהלת הסניף.
את חלק זה חתם החניך חן אלמגור, שנשא דברים מרגשים בשם מסיימי הקורס יחד עם סרטון שהכינו החניכים והוצג לקהל.
במהלך הערב הוענק שי יוקרתי במסגרת מבצע “עידוד התיעוד” למתנדבת הסניף קרן אוחיון שזכתה בסט מצעים יוקרתי בהגרלה של השבוע השני של חודש פברואר על הצטיינותה בתיעוד רפואי מלא של המקרים אליהם הוזנקה, הסמנכ”ל לייזר היימן יחד עם הנהלת הסניף העניקו לה את הסט ועודדו את מתנדבי הסניף וחניכי הקורס להמשיך בתיעוד 100% מהמקרים בתיעוד מלא הכולל שם מלא, נייד ות.ז.
לסיום, התקבצו יחד כל המתנדבים החדשים לתמונת סיום הקורס המסורתית והוענק לכל אחד מהם תעודת הערכה, ציוד רפואי ומכשיר קשר.
כעת, המתנדבים נכנסים לשלב ההשתלמויות יחד עם חובשים ותיקים, יבצעו בדיקות בהשגחה ולאחר מבחן מסכם, הם יוכרו כחובשים מן המניין באיחוד הצלה.
תודה ענקית לאגף הדרכה ואגף מבצעים באיחוד הצלה ולכל אלו שגרמו לחלום להפוך למציאות.
תודה להנהלת איחוד הצלה על היוזמה, הקצאת המשאבים, העזרה השוטפת והתמיכה הרציפה
תודה ענקית לאגף מתנדבים, אגף הדרכה ואגף מבצעים, ולכל אלו שגרמו לחלום להפוך למציאות.
תודה לסמנכ”ל וראש חטיבת מתנדבים ותפעול מר לייזר היימן. למנהל אגף מתנדבים צביקה רובין לראש מחלקת קבלה להתנדבות יחיאל בוחבוט, למנהלת אגף הדרכה נועה זהר, למדריך הקורס , לרכז הקורס, לעובדות ועובדי אגפי מתנדבים והדרכה, על כל העבודה המסורה.
ברוכים הבאים לכל המשתלמים החדשים למשפחת המתנדבים הגדולה ביותר בישראל!














