
בטקס מרגש במיוחד הושקה יחידת ALS במחוז צפון, המאגדת בתוכה פרמדיקים ורופאים מהמחוז, כחלק ממערך מקצועי חדשני ומוביל.
מנכ”ל איחוד הצלה, פרופ’ אהוד דוידסון, עמד בדבריו על חשיבות היחידה כיחידת עילית של הארגון ועל השילוב הייחודי של אנשי מקצוע בכירים בשטח.
סמנכ”ל ורח”ט מתנדבים ותפעול, לייזר היימן, הדגיש את תרומתה המשמעותית של היחידה להצלת חיים ואת עבודת הצוות המשולבת עם החובשים בשטח.
ידידיה חזן, ראש מחוז צפון, אמר שהקמת היחידה תחזק את המענה הרפואי המקצועי במחוז הצפוני.
שי אביצדק, מנהל אגף מבצעים, דיבר על חשיבות מערך המשמרות והעמדת רכבי ALS לטובת מענה רפואי מתקדם ומהיר.
אבירן חי אשכנזי, מחטיבת הרפואה, הדגיש את חשיבות הידע המקצועי וההכשרה הייעודית הנדרשת לפעילות היחידה.
במהלך הערב הושק רכב ALS למחוז ובהמשך שתתפו המתנדבים בהרצאה מקצועית בנושא “מצבי חירום בילדים”, שהועברה על ידי מתנדב היחידה ד”ר הלל פרנקנטל.
כמו כן, צוות תפעול ערכו ציוד בדיקות תיקים, ציוד ALS ומכשירי דפי’
תודה לראשי וסגני הסניפים ולכל החטיבות והאגפים שסייעו להצלחת האירוע.
תודה מיוחדת
למאור נחום ולצוות תחבורה מבצעית, ליאיר כהן – רכז ארצי יחידת ALS, ליוסף כודר – רכז ALS מחוז צפון
תודה לצוות אגף פיתוח – חטיבת מתנדבים ותפעול, ולמנהל האגף אריאל בן דוד על תכלול והפקת האירוע
מצ”ב קישור לתמונות מהאירוע:
https://drive.google.com/drive/folders/1zBDDk27lzBf9VGMcKhTorBEaskfLuViz?usp=sharing




