
ביום רביעי 17.06 התקיימה השתלמות בנושא הזרקת אדרנלין בסניף דרום תל אביב – יפו. בהשתלמות השתתפו 12 חובשים אשר עברו הסמכה מקצועית, הדרכה ותרגולים מעשיים בנושא מתן אדרנלין במצבי חירום.
במהלך ההשתלמות רכשנו ידע חשוב, חידדנו נהלים ותרגלנו את אופן השימוש הנכון והבטוח באמצעי הטיפול, במטרה לשפר את המענה הרפואי ולהעניק טיפול מהיר ויעיל למטופלים בשטח.
תודה למדריך ירון שיף על ההדרכה המקצועית, הסבלנות, ההשקעה והעברת הידע החשוב. כמו כן, תודה מיוחדת לרכז ההשתלמות ג׳וי בליחי על הארגון, הליווי והדאגה לכל פרט במהלך ההשתלמות.
תודה רבה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת המתנדבים והתפעול, על היוזמה, הליווי, הדחיפה, התמיכה הרציפה, מתן המעטפת לתפעול הסניף וכל הדאגה למען המתנדבים והמשפחות ולתפעול הסניף, ולאגפי תפעול ורכש על הטיפול במזרקי האדרנלין ועל כל הפעילות המסורה
תודה לאגף רפואה על הדאגה להמשך פעילות מצילת חיים במקצועיות וביעילות
תודה להנהלת הסניף, לראש הסניף גוני סכראן, לראש תחום החברה הערבית עלא סמארה, על כל ההשקעה בסניף ובמתנדבים במהלך כל השנה ובפרט בארגון המפגש הנוכחי





