
בשבוע שעבר התקיים תרגיל חירום המדמה חדירת מחבלים לבית ספר בשכונת גילה. התרגיל נועד לחזק את המוכנות והכשירות המבצעית של כלל גורמי החירום והביטחון הפועלים בשטח.
בתרגיל השתתפו חובשי איחוד הצלה לצד כיתת הכוננות השכונתית ו-משטרת ישראל, בתרחיש מורכב שדימה חדירת מחבלים לשטח בית הספר וטיפול במספר פצועים. שיתוף הפעולה ההדוק בין כלל הכוחות בשטח בלט במיוחד והמחיש את החשיבות בתיאום, מקצועיות ותגובה מהירה בשעת חירום.
תודה והערכה מיוחדת לרכז המבצעים, אתמר אבן, על הארגון, ההובלה ושיתוף הפעולה שתרמו להצלחת התרגיל.
תודה לעו״ד משה בועז מפקד כיתת הכוננות כ על התמיכה והליווי, וכן לסגנו יניב בטיטו – יו״ר המנהל הקהילתי, על המעורבות והחיזוק המתמשך לפעילות הביטחונית והקהילתית בשכונה.
נמשיך לפעול בשיתוף פעולה למען ביטחון התושבים וחיזוק תחושת המוגנות בקהילה.

