
סניף גבעת זאב של איחוד הצלה קיים תרגיל חירום רחב היקף לחיזוק המוכנות המבצעית
סניף גבעת זאב של איחוד הצלה קיים אמש תרגיל אירוע רב-נפגעים (אר”ן) רחב היקף, שנועד לחזק את כשירותם המבצעית של הכוחות ולהעמיק את שיתוף הפעולה בין כלל גורמי החירום וההצלה הפועלים בשטח.
התרגיל כלל שני תרחישים מורכבים שהתקיימו במקביל בשני מוקדים שונים ביישוב – נפילת טילים וחדירת מחבלים למוסד חינוכי. התרחישים דימו אירועי חירום מורכבים המחייבים הפעלת כוחות רבים, ניהול משאבים יעיל וקבלת החלטות בזמן אמת.
בתרגיל השתתפו עשרות מתנדבים וכוננים של איחוד הצלה, לצד אמבולנסים, רכבי פיקוד, מוקד החירום הארצי, יחידת חוסן, יחידת הרחפנים ויחידות נוספות של הארגון. כמו כן, נטלו חלק בתרגיל כבאות והצלה, משמר הגבול וגורמי חירום נוספים, במסגרת שיתוף פעולה שנועד לשפר את המענה המבצעי בעת אירועי אמת.
בין היחידות שפעלו בתרגיל בלטה יחידת הרחפנים של איחוד הצלה, שביצעה סריקות אוויריות, הכוונת כוחות והעברת תמונת מצב רציפה לחפ”קים ולמפקדים בשטח. פעילות היחידה אפשרה קבלת החלטות מהירה ומדויקת, לצד ניהול יעיל של מספר זירות במקביל.
יוסי עמר, מפקד יחידת הרחפנים של איחוד הצלה, ציין כי מתנדבי היחידה הפגינו מקצועיות ויכולת מבצעית גבוהה לאורך כל התרגיל. לדבריו, היכולת להעמיד בתוך זמן קצר מעטפת אווירית מקצועית למספר זירות במקביל היא תוצאה של אימונים, השקעה ומחויבות מתמשכת למצוינות מבצעית.
תודה רבה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת המתנדבים והתפעול, על היוזמה, הליווי, הדחיפה, התמיכה הרציפה, מתן המעטפת לתפעול הסניף וכל הדאגה למען המתנדבים והמשפחות ולתפעול הסניף
תודה להנהלת הסניף, תודה להנהלת הסניף, לראש הסניף דניאל שמחיוף ולסגנו עזרא ענתבי, ולבעלי התפקידים בסניף, על ההשקעה בסניף ובמתנדבים במהלך כל השנה, ובארגון התרגיל




















