
לקראת שבת, ביוזמת אגף מתנדבים – חטיבת מתנדבים ותפעול, ובשיתוף הנהלת הסניפים בכל רחבי הארץ, חולקו מארזים מושקעים בהערכה ובהוקרה למשפחות המתנדבים הנמצאים בימים אלו בשירות מילואים.
הנהלת איחוד הצלה והנהלות הסניפים מבקשים להביע הערכה עמוקה למתנדבים המגוייסים כעת, העומדים על משמר ארצנו במסירות, מקצועיות ואחריות אין-קץ. לצד העשייה המבצעית, חשוב לנו להזכיר להם ולמשפחותיהם שהם לא לבד — יש מאחוריהם משפחה כתומה שמוקירה את פועלם.
בשם הארגון כולו, אנו שולחים חיבוק גדול של אהבה והערצה למתנדבים ולבני ובנות זוגם, המאיישים את הבית בזמן שהם בשטח. כולנו תקווה ותפילה לשובם במהרה, בבריאות ובשלום.




















