
ביום חמישי כ”ה בשבט התקיימה עלייה לקברו של מיכאל רייצין ז”ל מסניף עוטף עזה
נציג הנהלת הארגון חטיבת מתנדבים ותפעול נהוראי דרשן מנהל קשרי מתנדבים מחוז לכיש, ומתנדבי סניף עוטף עזה השתתפו בעלייה לקברו עם בני משפחתו
במסגרת פרויקט “נזכור ולא נשכח” של איחוד הצלה הביא מנהל קשרי מתנדבים מחוז לכיש, לבית העלמין נרות נשמה ממותגים עם שמו לע”נ. וכן חולקו מאפים ושתיה לאמירת ברכות לעילוי נשמתו
יהי זכרו ברוך
ת.נ.צ.ב.ה
נזכור ולא נשכח – אגף פיתוח
חטיבת מתנדבים ותפעול



