
במהלך השבוע שחלף קיימה יחידת חוסן שלושה ימים של מרחב ריפוי (ריטריט) במלון דריה – כפר הנופש האון – טבריה, למתנדבי הארגון שטיפלו סייעו ונתנו מענה רפואי באירועי החירום הגדולים בשנתיים וחצי האחרונות מאז השביעי באוקטובר, ובמקרי חירום שבשגרה באופן אינטנסיבי.
המתנדבים שהשתתפו נתרמו מסדנאות מגוונות, מפגשי עיבוד ומעגלי שיח לצד הפעלות איוורור והרפיה וסדנאות גוף נפש. וכמובן בתנאי פנסיון מלאים למילוי המצברים ופסק זמן להתרעננות נפשית ופיזית כאחד.
בסבב פברואר 2026 השתתפו 80 מתנדבים מכל רחבי הארץ
תודה אין סופית
להנהלת הארגון – חטיבת מתנדבים ותפעול על המסירות והאכפתיות הרבה למען המתנדבים ורווחתם ועל הקצאת המשאבים הרבים
לטובת מרחבי הריפוי.
תודה מיוחדת למנהל יחידת חוסן אוריאל בלמס. למנהלת המקצועית הדס רוחם על הובלת המרחב בחן ובמקצועיות רבה.
לצוות המנחים מרדכי פרידמן, ברייני פיינהנדלר,משה פדר, יואל הלפגוט, שירי לוי ובניה אסיף על איכות התכנים ההשקעה והאכפתיות במשתתפי הריטריט והדאגה לפרטי פרטים ולרווחתם הנפשית של המתנדבים
תודה אישית לצוות המשרד של יחידת חוסן בחטיבת מתנדבים ותפעול: בת שבע כץ- מזכירה ביני אולבסקי- בן שירות ישראל בראון- בן שירות
ולסגניות מנהל היחידה אוריה כהן נטלי קדוש על המסירות וההשקעה בכל תהליך ההכנה וההתארגנות לקראת ימי מרחב הריפוי
תודה רבה לראשי הסניפים והסגנים, רכזי ורכזות חוסן שסייעו בהמלצות שלחו מועמדים ודייקו את רשימת המשתתפים, ולאלו שאף השתתפו בפועל והיוו דוגמא אישית על הצורך בשמירה על החוסן הנפשי.










