
ביום חמישי האחרון התקיים בסניף ראש העין ערב גיבוש מיוחד ומושקע למתנדבי ומתנדבות הסניף, מתוך רצון להוקיר תודה לאנשים שפועלים יום ולילה למען הצלת חיים ולמען הקהילה.
הערב נערך באמפיתיאטרון העירוני באווירה חמה ומשפחתית, וכלל ארוחת “על האש” עשירה, מוזיקה, שירה, ריקודים והרבה שמחה וגיבוש בין כלל המתנדבים.
לאירוע הגיע ה “פוד-טראק” של צוות הלוגיסטיקה, שסייע ודאג שהכול יתנהל בצורה מקצועית, מכובדת ומעל ומעבר למצופה.
ראש הסניף – ישראל כהן, וסגנו – שמואל טליאס, הודו לצוות הלוגיסטיקה ולכל העוסקים במלאכה על תרומתם הרבה למען הפעילות והצלחת האירוע.
בדבריהם למתנדבים, ציינו כי הערב כולו נערך במיוחד עבורם — כהוקרה והערכה על פעילותם המסורה בשגרה ובחירום, ועל ההתגייסות הבלתי פוסקת למען הצלת חיים בכל שעה ובכל מקום.
תודה מיוחדת ומקרב לב לצוות הלוגיסטיקה היקר, לאביחי היקר ולכל הצוות האלוף על ההשקעה, הנתינה והסיוע לאורך כל הערב.
תודה רבה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת מתנדבים ותפעול על היוזמה, הליווי, הדחיפה, והתמיכה הרציפה.
תודה לראש הסניף ישראל כהן ולסגנו שמואל טליאס על כל הפעילות הרבה למען המתנדבים, על ההשקעה, הדאגה, הליווי והעשייה הבלתי פוסקת לאורך כל השנה למען קידום הסניף ורווחת המתנדבים.
תודה גדולה גם לבני ובנות הזוג ולמשפחות המתנדבים, המלווים ותומכים בעשייה החשובה לאורך כל השנה.
יישר כוח גדול לכלל המארגנים והשותפים לערב המיוחד.






