
השבוע התכנסו כונני סניף אשקלון והחוף למפגש ע”פ ההנחיות ובסמיכות למרחב מוגן
במהלך המפגש נערכה ארוחת ערב בשרית עשירה.
כיבד בנוכחותו סמנכ”ל וראש חטיבת מתנדבים ותפעול לייזר היימן, שנשא דברי ברכה ועידוד להמשך הפעילות מצילת החיים של המתנדבים.
בסיום המפגש התקיימה חלוקת מתנות למצטיינים
תודה רבה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת המתנדבים והתפעול, על היוזמה, הליווי, הדחיפה, התמיכה הרציפה, מתן המעטפת לתפעול הסניף וכל הדאגה למען המתנדבים והמשפחות ולתפעול הסניף
תודה להנהלת הסניף, לראש הסניף מיכאל ראשית, לסגנו שמואל איפרגן, ולבעלי התפקידים בסניף, על כל ההשקעה בסניף ובמתנדבים במהלך כל השנה ובפרט בארגון האירוע הנוכחי





