
לאחרונה, הוזעקו כוננים מסניף גליל, לאירוע החייאה על ילדה בת 12, ובזכות התגובה המהירה, המקצועיות והמסירות של הכוננים והחובשים הראשונים שהגיעו למקום – זכינו, בעזרת ה’, להציל את חייה.
לשמחתנו הרבה, הילדה בריאה ושלמה ומתחזקת מיום ליום.
במחווה מרגשת ומלאת הכרת הטוב, היא הגיע יחד עם משפחתה כדי להודות לכוננים ולחובשים שהיו שותפים להצלת חייה, ולהעניק שי קטן כאות תודה והוקרה
זהו רגע שממחיש לכולנו את גודל הזכות והשליחות שבהתנדבות, ואת המשמעות האדירה של כל יציאה לאירוע.
יישר כוח גדול לכל העוסקים במלאכה – תמשיכו להציל חיים!
