
השבוע התקיים מפגש העשרה למתנדבי ומתנדבות סניף חוף – כרמל, באגף הביטחון חוף הכרמל
נושא המפגש: חוסן מנטלי כדרך חיים בשגרה ובזמני חירום, והיכרות עם יחידת חוסן.
במהלך הערב הוגשה ארוחה חלבית עשירה.
תודה רבה להנהלת הסניף היקרה על האירוח המכבד, ולרכזת החוסן בסניף ליאת גבאי, שיזמה את המפגש ופעלה למענו.
תודה למתנדבים והמתנדבות שבאו והשתתפו
תודה לצוותי יחידת חוסן – חטיבת מתנדבים ותפעול, ולמנהל היחידה אוריאל בלמס על התפעול השוטף וקיום המפגש הנוכחי.



