
מתנדבי מרחב דרור – איחוד הצלה מסניף מישור החוף סוגרים את החודש הכתום
השבוע, לאחר חודש גדוש בפעילות ומשמרות התקיים ערב סיום חגיגי לחודש ויום כתומים במיוחד. במהלך החודש החולף ביצעו מתנדבי סניף מישור החוף עשרות משמרות, מאות מקרים, ערב בדיקת תיקים אחד, שתי השתלמויות ובעיקר צבעו את גזרת הסניף בכתום.
למפגש הגיע ה “פוד טראק” של איחוד הצלה לפנק את המתנדבים המסורים בארוחת המבורגרים טעימה ובסופה זכו מצטייני החודש לתעודת הוקרה ושי מפנק.
זו ההזדמנות להודות לראש הסניף רוני סלע, ולסגנית ראש הסניף תניה קוחר, שעמלה במהלך החודש החולף ופעלה לילות כימים להצלחתו. לראשי הצוותים, עומר, דורית, ג’וש, נדב, איציק ונחשון. לבעלי התפקידים, ולכל מי שלקח חלק וסייע בהצלחת החודש הכתום בסניף.
תודה מיוחדת ומקרב לאביחי בן הרוש מחלקת אירועים וצוות הלוגיסטיקה היקר על ההשקעה, הנתינה והסיוע לאורך כל הערב




