
לאחר תקופת לימודים והשתלמות עיונית ומעשית, התכנסו אמש כעשרים חובשים מסניף אשקלון והחוף לטקס סיום קורס מסייעי ALS וחלוקת תעודות.
את הערב פתח הפראמדיק המחוזי ומדריך הקורס רונן גיל בדברי ברכה: “מתוך כלל מתנדבי הסניף ניגשתם כנבחרת מגובשת להעמיק להעשיר ידע ולרכוש מיומנויות מעבר לחובש רגיל. השקעתם זמן ומחשבה איך להפוך ליותר יעילים עבור אדם במצוקה וכל זה בהתנדבות מלאה ועל זה הכבוד וההערכה לכולכם.”
כיבד בנוכחותו מר נהוראי דרשן אחראי מתנדבים אזור לכיש שסיכם את הערב: “סניף אשקלון ממשיך לעבוד לגדול ולהתמקצע אין ספק שהכלים והמיומנויות שרכשתם יסייעו לכם בהצלת חיים בשטח. בשם הנהלת הארגון והמרחב אנו מעריכים ומודים לכם.”
ראש הסניף מיכאל ראשיד וסגנו שמואל אפרגן סיכמו : סניף אשקלון והחוף ממשיך להפתיע ולגדול לא רק בכמות אלא גם באיכות. ובקרוב יפתח קורס חובשים ונהגי אמבולנסים נוסף באשקלון.אנו עובדים כל העת לתת מענה רפואי מהיר מקצועי ואיכותי לתושבי העיר וכך נמשיך לעשות.
תודה מיוחדת לאגף הדרכה ובמיוחד לגברת חיה בן שושן על העבודה והדאגה מאחורי הקלעים.
תודה מיוחדת לפראמדיק האזורי ומדריך הקורס רונן גיל על שעות וימים של עבודה קשה אך משתלמת.
תודה להנהלת הסניף, לראש הסניף מיכאל ראשיד, לסגנו שמואל איפרגן, ולבעלי התפקיים בסניף על כל ההשקעה בסניף ובמתנדבים ועל התפעול השוטף
