
השבוע נערך תרגיל אר”ן במלר”ד המרכז הרפואי זיו בצפת
בתרגיל השתתפו חובשי איחוד הצלה המתנדבים באופן קבוע במלר”ד, כחלק משיתוף הפעולה המקצועי במסגרת פרויקט חובשי מלר”ד.
במהלך התרגיל דימו קליטה וטיפול במספר רב של נפגעים, תוך תרגול מיון, חלוקת תפקידים ועבודה משותפת תחת עומס, במטרה לתרגל את מוכנות הצוותים להתמודדות עם אירוע חירום רב נפגעים.
תודה להנהלת המרכז הרפואי ולצוות המלר”ד על שיתוף הפעולה, לרכז יואל צרפתי על היוזמה והתפעול, וכמובן לחובשי איחוד הצלה על ההשתתפות, המחויבות והמקצועיות.
תודה מיוחדת לעובדי אגף פיתוח, למנהל האגף אריאל בן דוד, ולסגניתו מרים שמואליאן על הפקה ותפעול התרגיל מקצה לקצה


