
בשעה טובה ומוצלחת נפתח השבוע קורס חובשים 466 ראש העין
זהו רגע משמעותי לסניף ולעיר, שמביא איתו דור חדש של חובשים מקצועיים שיחזקו את המענה הרפואי בקהילה ויצטרפו לעשייה החשובה של הצלת חיים.
תודה גדולה לצח לוזון – רכז הקורס, על ההובלה, ההשקעה והליווי הצמוד לאורך כל הדרך.
תודה מיוחדת למדריך הקורס – הפרמדיק נריה נסים, על המקצועיות, הידע הרחב והיכולת להעביר את החומר בצורה ברורה ומעמיקה.
תודה לאגף הדרכה – חטיבת הרפואה, למחלקת קבלה להתנדבות – חטיבת מתנדבים ותפעול, לנועה זוהר ויחיאל בוחבוט על הליווי והגיבוי המקצועי.
תודה להנהלת הסניף: לראש הסניף – ישראל כהן ולסגנו שמואל טליאס ולבעלי התפקידים בסניף, על כל ההשקעה בסניף ובמתנדבים במהלך כל השנה ובפרט בארגון הקורס
מאחלים הצלחה רבה לכל החניכים, שתלמדו, תתפתחו ותהיו שליחים נאמנים להצלת חיים.





