
בשעה טובה ומוצלחת נפתח השבוע קורס חובשים לחניכים מאזור חולון ואזור
זו התרגשות גדולה עבורנו לראות מתנדבים חדשים שבוחרים להצטרף לשליחות האדירה של הצלת חיים ולחזק את המענה הרפואי לתושבי העיר והאזור
בע”ה החובשים החדשים יצטרפו בהמשך הדרך לשורות הכוננים ויחזקו עוד יותר את פעילות הסניף למען הצלת חיים.
תודה גדולה מחלקת קבלה להתנדבות – חטיבת מתנדבים ותפעול – לסמנכ”ל וראש חטיבת מתנדבים ותפעול לייזר היימן, למנהל אגף מתנדבים צביקה רובין, למנהל מחלקת קבלה להתנדבות יחיאל בוחבוט, לאה פרנקל, ימית גבאי, יענקי מילר ויהודה גוטליב
תודה לרכז הקורס ולמדריך, על ההובלה, ההשקעה והליווי הצמוד לאורך כל הדרך.
תודה להנהלת הסניף: לראש הסניף – יניב אביוב לסגנו חן בדור ולבעלי התפקידים בסניף, על כל ההשקעה בסניף ובמתנדבים במהלך כל השנה ובפרט בארגון הקורס
מאחלים הצלחה רבה לכל החניכים, שתלמדו, תתפתחו ותהיו שליחים נאמנים להצלת חיים
