
השבוע התכנסו מתנדבי סניף תל אביב-מזרח למפגש בפארק וולפסון בעיר
המתנדבים נהנו מארוחת ערב עשירה ומפנקת
כיבד בנוכחותו סמנכ”ל וראש חטיבת מתנדבים ותפעול לייזר היימן, שנשא דברי ברכה ועידוד להמשך הפעילות מצילת החיים של המתנדבים
תודה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת מתנדבים ותפעול, על הליווי והתמיכה הרציפה
תודה להנהלת הסניף, לראש הסניף מאיר יחזקאל, לסגניתו אסתי לוני, ולבעלי התפקידים בסניף, על כל ההשקעה בסניף ובמתנדבים במהלך כל השנה בתפעול השוטף ובארגון המפגש



