
מתנדבי סניף רחובות התכנסו למפגש בבית המתנדב
המתנדבים נהנו מארוחת “על-האש” מפנקת, ממפגש חברים, ומאווירה של חיבור ואחדות, הדרושה במיוחד בימים מתוחים אלה
האירוע התקיים בנוכחות בכירי הארגון והקהילה, בהם מנהל מרחב שפלה יוני רוטנברג, מנהל סניף רחובות ישראל פרץ, סגן מנהל הסניף אשי, וכן חבר מועצת העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים עו״ד שמואל בר דאנזאן. נוכחותם הדגישה את ההערכה הרבה למערך המתנדבים המהווה נדבך מרכזי במערך החירום העירוני.
הערב יצא לפועל הודות לתרומתו של אסף נחשוני, בעלי חברת הנדל״ן ONCE, שבחר להפיק עבור המתנדבים ערב מיוחד של הוקרה והפוגה משגרת הפעילות האינטנסיבית.
בדבריו למתנדבים אמר נחשוני: ״זכות גדולה עבורי ועבור חברת ONCE לקחת חלק ולהוקיר תודה למתנדבי ומתנדבות איחוד הצלה רחובות. התרומה שלכם להצלת חיים, שנעשית כולה בהתנדבות מלאה ומכל הלב, היא מדהימה ואינה מובנת מאליה – במיוחד בתקופה כזו. אנחנו כאן כדי לחזק אתכם, כי בסוף יש מי שמצילים חיים ויש מי שצריכים לדאוג ולחזק את המצילים״.
במהלך הערב נהנו המתנדבים משיחות פתוחות, שיתוף חוויות מהשטח וחיזוק תחושת השותפות ביניהם. מעבר לציוד הרפואי והאופנועים, הודגש כי הכוח האמיתי של הסניף טמון בקשר האנושי בין האנשים שמגיעים שוב ושוב לזירות החירום מתוך תחושת שליחות.
תודה רבה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת המתנדבים והתפעול, על היוזמה, הליווי, הדחיפה, התמיכה הרציפה, מתן המעטפת לתפעול הסניף וכל הדאגה למען המתנדבים והמשפחות ולתפעול הסניף
תודה להנהלת הסניף, לראש הסניף ישראל פרץ, לסגנו אשי יעקובזון, ולבעלי התפקידים בסניף, על כל ההשקעה בסניף ובמתנדבים במהלך כל השנה ובפרט בארגון האירוע הנוכחי


