
הרמת כוסית מרגשת בסניף ראשון לציון
בשיאו של שבוע עמוס בפעילות מצילת חיים, התכנסו השבוע כונני סניף ראשון לציון, יחד עם דור העתיד – חניכי קורס החובשים הצפויים לסיים את הכשרתם בחודש מאי הקרוב, להרמת כוסית חגיגית ומפוארת לכבוד חג הפסח.
הערב עמד בסימן הוקרה למתנדבים שפועלים לילות כימים למען הקהילה.
את האירוע כיבדו בנוכחותם: מנהל קשרי מתנדבים במרחב שפלה – מר יצחק נויגרשל, הדובר הסניפי – יהונתן עוזיהו ועוד…
במרכז הערב נשא דברים שלומי בן עמי, ראש הסניף, שסקר את פעילות הסניף בחודשים האחרונים. שלומי העלה על נס את התפקוד יוצא הדופן של הכוננים בזירות המורכבות ובשגרת היומיום המאתגרת, תוך הקפדה על הנהלים ושמירה על בטיחותם ובטיחות הסובבים אותם וציין כי המסירות שלהם היא עמוד התווך של הביטחון הרפואי של תושבי העיר
בהמשך הערב, כרגע של הוקרה אישית, קיבלו הכוננים את ספרו המרגש של נשיא ומייסד הארגון, מר אלי ביר – ספר המספר את סיפורו של הארגון ושל הרוח האנושית המנצחת. השי חולק מתוך רצון להעניק למתנדבים כוח והשראה מהחזון שהקים את מפעל החסד העצום הזה
לאחר החלק הרשמי, נהנו המשתתפים מסעודת “על האש” מושקעת ועשירה, שלל סלטים וכיבוד כיד המלך. סביב השולחנות ישבו יחד הכוננים הוותיקים לצד חניכי קורס החובשים הנוכחי המתקרב לסיומו. ברגע של חיבור דורות וגיבוש משפחתי המאפיין כל כך את רוח הסניף
המתנדבים יצאו לחג הפסח בתחושת שליחות גדולה, מאוחדים ומוכנים לכל קריאה.
פסח כשר, שמח ובטוח לכל בית ישראל!
תודה רבה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת המתנדבים והתפעול, על היוזמה, הליווי, הדחיפה, התמיכה הרציפה, מתן המעטפת לתפעול הסניף וכל הדאגה למען המתנדבים והמשפחות ולתפעול הסניף
תודה להנהלת הסניף, לראש הסניף שלומי בן עמי, ולבעלי התפקידים בסניף, על כל ההשקעה בסניף ובמתנדבים במהלך כל השנה ובפרט בארגון האירוע הנוכחי



