
מתנדבי סניף סח’נין והסביבה התכנסו השבוע למפגש ולארוחת שבירת צום
הערב נערך באווירה חמה של אחדות והוקרה לפעילותם המסורה של הכוננים והמתנדבים הפועלים למען הצלת חיים בכל שעה.
במהלך הערב, לצד ארוחת על האש עשירה ומפנקת, חולקו מתנות לכונני הסניף כהוקרה על פעילותם ההתנדבותית, וכן הוענקו מתנות למתנדבים המצטיינים של הסניף.
תודה רבה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת המתנדבים והתפעול, על היוזמה, הליווי, הדחיפה, התמיכה הרציפה, מתן המעטפת לתפעול הסניף וכל הדאגה למען המתנדבים והמשפחות ולתפעול הסניף
תודה להנהלת הסניף, לראש הסניף נסים זינאתי, לסגנו נידאל אבו יונס ולבעלי התפקידים בסניף על כל ההשקעה במתנדבים בתפעול השוטף ובארגון המפגש הנוכחי




