
השבוע התכנסו מתנדבי סניף חוף הכרמל למפגש מהנה, מגבש ומחכים
במהלך המפגש נהנו המתנדבים מארוחת על-האש מפנקת
כמו כן, הצטרפו שני מתנדבים חדשים לסניף, חובש עתיר ניסיון שהגיע מסניף נחל שורק, ומתנדבת חדשה עם ניסיון גדול כאחות חדר מיון בבי”ח כרמל, תוספת כח משמעותית לסניף!
ראש הסניף גל יזרעלי ריענן למתנדבים ההנחיות לתקופת חירום עם דגשים על האזור הייחודי של הסניף
בחלק המקצועי, הפרמדיק חידד את ההנחיה לאי שימוש בחמצן והכין לנו תרחישי תחקיר, או כמו שמכנים אותם המתנדבים “תחכים”, תרחישים מיוחדים שמחייבים אותנו להרחיב ולהעמיק חשיבה באירועים.
במהלך הערב התקבלה קריאה על תאונה קשה סמוך אלינו ומספר כוננים נתנו מענה מהיר ומקצועי עם הרכב הסניפי.
תודה רבה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת מתנדבים ותפעול על היוזמה, הליווי, הדחיפה, והתמיכה הרציפה.
תודה להנהלת הסניף, לראש הסניף גל יזרעאלי, לסגנים צ’רלס הורוויץ וטלי כהן, לנשיא הסניף אבי בן גיגי, ולבעלי התפקידים בסניף, על ההשקעה בסניף ובמתנדבים במהלך כל השנה, ובמיוחד בארגון המפגש הנוכחי




