
השבוע התקיים ערב גיבוש והשתלמות בסניף עפולה
המפש נפתח עם שולחן שוק עשיר ומכובד.
לאחר מכן התקיימה השתלמות רפואית עם הפרמדיק שמואל שאולזון שהועברה בטוב טעם ובמקצועיות.
המתנדבים ענו על שאלות למגוון מצבי חירום דרך משחק אינטרקטיבי.
לאחר מכן נערך שיח פורה במעגל מתנדבים שכל אחד סיפר חוויה אישית שלו מאירוע שטיפל בו.
תודה רבה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת המתנדבים והתפעול, על היוזמה, הליווי, הדחיפה, התמיכה הרציפה, מתן המעטפת לתפעול הסניף וכל הדאגה למען המתנדבים והמשפחות ולתפעול הסניף
תודה להנהלת הסניף, לראש הסניף מאיר רוזנבלום, לסגנו שלומי אסרף, ולבעלי התפקידים בסניף, על כל ההשקעה בסניף ובמתנדבים במהלך כל השנה ובפרט בארגון האירוע הנוכחי
תודה רבה לכל הכוננים שטרחו והגיעו




