
במוצאי שבת האחרון, התקיים מפגש סניפי של איחוד הצלה בסניף ואדי עארה , בהשתתפות כ־35 מתנדבים מהסניף.
במהלך המפגש נדונו נושאים מרכזיים הקשורים לפעילות הסניף ולפיתוח המענה הרפואי בכפר ובערים ליד, ובהם: סקירת מצב הסניף, דרכים לשיפור והרחבת המענה, תכנון ותוכניות עבודה לשנה הקרובה, הצגת בעלי התפקידים למי שרצה אבל עדיין בתכנון.
בנוסף, הוצגו נושאי לוגיסטיקה וציוד, כולל חלוקת 9 דפיברילטורים ו 15 ערכות מיגון לכוננים, וחלוקת מעילים חדשים,וחלוקת מתנות למדנבים מצטיינים.
וכן התקיים דיון בנושא המענה בשבת ובהיבטים הלכתיים. כמו כן ניתנה סקירה על הקורס המתוכנן להיפתח בחודש מרץ הקרוב.
המפגש כלל גם ארוחת ערב מפנקת לכל הכוננים בסניף וחלוקת מתנות למשתתפים, ויצר אווירה מגבשת וחיובית.
כיבד בנוכחותו במפגש מר חאלד חרדאן – פראמדיק אזורי , אשר תרם מניסיונו והעשיר את הדיון המקצועי.
תודה רבה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת מתנדבים ותפעול, על היוזמה, הליווי, הדחיפה, התמיכה הרציפה, מתן המעטפת לתפעול הסניף וכל הדאגה למען המתנדבים והמשפחות ולתפעול הסניף
תודה להנהלת הסניף, לראש הסניף בשיר אבו עטא ולבעלי התפקידים בסניף, על כל ההשקעה בסניף ובמתנדבים במהלך כל השנה ובפרט בארגון האירוע הנוכחי









