
מפגש בעלי תפקידים – סניף בת-ים
השבוע התקיים מפגש לרכזים ובעלי התפקידים של סניף בת-ים, למטרת קידום הסניף והבעת הערכה לתפקידם ומסירותם.
המתנדבים נהנו מארוחת ליל שישי עשירה ומפנקת, ונשמעו דברי ברכה, הערכה, ועידוד להמשך הפעילות מצילת החיים.
כמו כן, נידונו נושאים חשובים לפיתוח הסניף, פעילות, נפח המתנדבים, כלי התחבורה ועוד ועוד…
תודה רבה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת המתנדבים והתפעול, על היוזמה, הליווי, הדחיפה, התמיכה הרציפה, מתן המעטפת לתפעול הסניף וכל הדאגה למען המתנדבים והמשפחות ולתפעול הסניף
תודה להנהלת הסניף, לראש הסניף שמואל מלכה, לסגנו מאיר תורג’מן, ולבעלי התפקידים בסניף, על כל ההשקעה בסניף ובמתנדבים במהלך כל השנה ובפרט בארגון המפגש הנוכחי


