
השבוע התכנסו מתנדבי רפואת החירום של איחוד הצלה סניף אשקלון והחוף, חובשים, רופאים ופראמדיקים לערב גיבוש סניפי.,הרצאת העשרה מרתקת וארוחת ערב מפנקת.
את הערב פתח הפראמדיק האזורי רונן גיל בדברי ברכה לצוותים הרפואיים מסניף אשקלון והחוף על השקעתם ומסירותם להצלת חיים למען תושבי העיר.
במהלך הערב נהנו המתנדבים בהרצאת העשרה מרתקת מפי דוקטור יוסף קיעאן קרדיולוג בבית החולים ברזילי באשקלון.
את הערב כיבדו בנוכחותם דוקטור שהם יחזקאל רופאה פנימאית בבית החולים ברזילי. הפראמדיק האזורי רונן גיל, יהודה ישכיל מנהל אגף תפעול ונהוראי דרשן מנהל קשרי מתנדבים מחוז לכיש
בסיום הערב ישבו המתנדבים לארוחת ערב מפנקת.
את הערב סיכמו ראש הסניף מיכאל ראשיד וסגנו שמואל אפרגן: לצד ההשקעה הגדולה של המתנדבים מזמנם ומכוחם למען הצלת חיים אנו מרגישים צורך ואף חובה תמיד להשקיע ולהעמיק בידע ובמקצעיות של הכוחות הרפואיים על מנת לתת למטופלים שלנו את הטוב ביותר.
בחרנו הערב בנושא הקרדיאלי שבו אנו נתקלים לעיתים תכופות על מנת להגדיל ולתת למתנדבי איחוד הצלה את ארגז הכלים הטוב ביותר מול המטופלים.
סניף אשקלון והחוף ממשיך לגדול ולהתפתח במענה רפואי איכותי ומהיר בהתנדבות מלאה למען תושבי העיר אשקלון.
תודה רבה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת המתנדבים והתפעול, על היוזמה, הליווי, הדחיפה, התמיכה הרציפה, מתן המעטפת לתפעול הסניף וכל הדאגה למען המתנדבים והמשפחות ולתפעול הסניף
תודה להנהלת הסניף, לראש הסניף מיכאל ראשיד, לסגנו שמואל איפרגן, ולבעלי התפקידים בסניף, על כל ההשקעה בסניף ובמתנדבים במהלך כל השנה ובפרט בארגון האירוע הנוכחי





