
השבוע התכנסו רכזים מסניף אילת למפגש גיבוש והתייעלות
על ארוחה חלבית עשירה, דנו הרכזים על המשך קידום ופיתוח סניף אילת, ועל הגברת פעליות הצלת החיים באזור.
תודה רבה להנהלת איחוד הצלה – חטיבת המתנדבים והתפעול, על היוזמה, הליווי, הדחיפה, התמיכה הרציפה, מתן המעטפת לתפעול הסניף וכל הדאגה למען המתנדבים והמשפחות ולתפעול הסניף
תודה להנהלת הסניף, לראש הסניף נתן בלטי, לסגנו יוסי גוזלן, על כל ההשקעה בסניף ובמתנדבים במהלך כל השנה ובפרט בארגון המפגש הנוכחי
